Supportcenter

Vanliga frågor

  • Vilka enheter kan jag läsa på?

    Läsning i Readly sker via mobil, dator eller surfplatta. Appen är tillgänglig att ladda ner för iOS och Andro...

    Jan 24, 2017 09:55AM GMT
  • Skapa nytt lösenord

    Återställning av lösenord kan ske på två sätt. 1. Om du kommer ihåg ditt nuvarande lösenord men vill byta än...

    May 16, 2018 11:37AM BST
  • Avsluta abonnemang

    Du kan avsluta ditt abonnemang när du vill. Avsluta ditt abonnemang genom följande 2 steg: 1. Gå till du til...

    May 16, 2018 11:29AM BST
  • Köpa abonnemang/ Uppgradera konto

    Det finns fyra olika abonnemangsformer att teckna via oss på Readly. 1. Demoperiod - Vi erbjuder en tvådagars...

    May 16, 2018 11:14AM BST
  • Hur mycket läsning har jag tillgång till?

    Med ett abonnemang har du tillgång till tusentals svenska och internationella titlar i Readly. Alla ingår i di...

    May 16, 2018 11:07AM BST
  • Profiler – Hur delar jag med mig?

    På varje abonnemang kan man läsa på upp till 5 enheter samtidigt. Det vill säga vara inloggad på 5 olika enhet...

    May 16, 2018 12:52PM BST
  • Mina fria månader blev endast 2 dagar?

    Vi gissar att någonting vid registreringen gått fel och att endast ett inlogg skapats. Anledningen till at...

    Jul 21, 2016 09:42AM BST

Kontakta oss




support@readly.com
http://assets3.desk.com/
false
readlyInt
Läser in
sekunder sedan
för en minut sedan
en minut sedan
för en timme sedan
dagar sedan
för en dag sedan
dagar sedan
om
false
Ogiltiga tecken upptäcktes
/customer/sv/portal/articles/autocomplete

©  Readly


Customer service software powered by Desk.com