Supportcenter

Vanliga frågor

  • Webbversionen go.readly.com fortsatt aktiv

    Till våra trogna kunder, Vi har lyssnat på er och tagit till oss all feedback angående beslutet att s...

    Jul 25, 2018 01:23PM BST
  • Vilka enheter kan jag läsa på?

    Läsning i Readly sker via mobil eller surfplatta. Appen är tillgänglig att ladda ner för iOS och Android. Ner...

    Jan 24, 2017 09:55AM GMT
  • Skapa nytt lösenord

    Återställning av lösenord kan ske på två sätt. 1. Om du kommer ihåg ditt nuvarande lösenord men vill byta än...

    May 16, 2018 11:37AM BST
  • Avsluta abonnemang

    Du kan när som helst avsluta ditt Readly-abonnemang. Du gör det enkelt genom att följa nedan steg: 1) Logga i...

    Jul 06, 2018 04:06PM BST
  • Köpa abonnemang/ Uppgradera konto

    Det finns 3 olika abonnemangsformer att teckna via oss på Readly. 1. Demoperiod - Vi erbjuder en tvådagars pr...

    Jun 05, 2018 03:54PM BST
  • Hur mycket läsning har jag tillgång till?

    Med ett abonnemang har du tillgång till tusentals svenska och internationella titlar i Readly. Alla ingår i di...

    May 16, 2018 11:07AM BST
  • Profiler – Hur delar jag med mig?

    På varje abonnemang kan man läsa på upp till 5 enheter samtidigt. Det vill säga vara inloggad på 5 olika enhet...

    May 16, 2018 12:52PM BST

Kontakta oss




support@readly.com
http://assets2.desk.com/
false
readlyInt
Läser in
sekunder sedan
för en minut sedan
en minut sedan
för en timme sedan
dagar sedan
för en dag sedan
dagar sedan
om
false
Ogiltiga tecken upptäcktes
/customer/sv/portal/articles/autocomplete

©  Readly


Customer service software powered by Desk.com