Supportcenter

Konto & betalning

  • Så uppgraderar du från demo till abonnemang

    Så här gör du för att uppgradera ditt demo-konto till ett abonnemang. 1. Gå till www.readly.com och klicka p...

    May 22, 2018 11:16AM BST
  • Vilka betalningsalternativ har ni?

    Vi erbjuder betalning via Visa och MasterCard samt via PayPal (kopplat till Visa eller MasterCard). För att l...

    May 21, 2018 04:12PM BST
  • Betala direkt i appen via Apple

    Du kan betala ditt abonnemang direkt i appen i din iOS-enhet. Beroende på vilken version av appen du använder ...

    Oct 30, 2018 11:08AM GMT
  • Kvitto på dina betalningar

    Betalningshistorik och kvitton för de 10 senaste transaktionerna hittar du under “Mitt konto” på www.readly.co...

    May 21, 2018 04:09PM BST
  • Säga upp mitt Readly-abonnemang

    Du kan när som helst avsluta ditt Readly-abonnemang. Du gör det enkelt genom att följa nedan steg: 1) Logga i...

    Dec 20, 2019 03:24PM GMT
  • Säga upp mitt Readly-abonnemang via Apple

    Abonnemang som tecknas direkt i appen via Apple behöver även sägas upp via Apple. Abonnemanget kan enkelt avsl...

    Oct 24, 2019 12:29PM BST
  • Hur återaktiverar jag mitt abonnemang?

    Om ditt abonnemang är avslutat kan du återaktivera det genom att följa anvisningarna nedan: 1) Logga in på 'M...

    Oct 24, 2019 12:19PM BST
  • Varför kan jag kan inte öppna premiuminnehåll?

    Om du försöker öppna ett magasin eller en dagstidning men får upp ett meddelande som säger att det inte går me...

    May 16, 2018 02:11PM BST
  • Betalningssäkerhet

    Att betala för Readly genom att lämna dina kontokortsuppgifter är mycket säkert. Alla våra sidor är krypterade...

    Sep 05, 2018 10:51AM BST
  • Hur återställer jag mitt lösenord?

    För att återställa lösenordet klickar du nedan och sedan på "Har du glömt ditt lösenord?" Du får då fylla i e...

    Apr 27, 2018 04:45PM BST

Kontakta oss




support@readly.com
http://assets2.desk.com/
false
readlyInt
Läser in
sekunder sedan
för en minut sedan
en minut sedan
för en timme sedan
dagar sedan
för en dag sedan
dagar sedan
om
false
Ogiltiga tecken upptäcktes
/customer/sv/portal/articles/autocomplete

©  Readly


Customer service software powered by Desk.com